Showing posts tagged messages.
x

LMM - Loving Male Models

I'm travelling people, i'll answer you later   Submit   FAQ (Read this before asking any question)   Models with tumblr and instagram   

Tumblr to share pictures of male models.

My sincere thanks to FashionSpot, Bellazon and ModelHommes and to all that keep those forums updated.

Contact: lmm-tumblr@hotmail.com

LMM's Instagram: http://instagram.com/lovingmalemodels

Personal Instagram: http://instagram.com/bella_isaia

1- I wouldn’t doubt it. He says that it’s just a joke or whatever but something tells me he’s exactly like that
2- Are you done? Feel better now?
3- hahaha welcome to my life
4- I google them and at first instance they don’t seem to be signed with any agency otherwise at least one would appear
5- Bernardini, obviously

1- I wouldn’t doubt it. He says that it’s just a joke or whatever but something tells me he’s exactly like that

2- Are you done? Feel better now?

3- hahaha welcome to my life

4- I google them and at first instance they don’t seem to be signed with any agency otherwise at least one would appear

5- Bernardini, obviously

— 2 weeks ago with 7 notes
#messages 
1- He has a ridiculously pretty face, his only problem is that he’s too strong =(
2- All over the web, mostly from fb and agencie’s websites
3- Sorry but i’ll never replace Mr. Mauro
4- Willy Monfret?
5 and 6- I have absolutely no idea of what that means but of course his modeling career is not over. Tomas Skoloudik made porn videos and nowadays he’s a top model
7- Seriously, you ask me this every week and every time i always answer the same thing: i don’t post them by age, i have absolutely no idea of how old these guys are, except when you ask me about a specific model and i try to check his fb (like the next question)
9- Janis is 19 and Trey is 21 =)

1- He has a ridiculously pretty face, his only problem is that he’s too strong =(

2- All over the web, mostly from fb and agencie’s websites

3- Sorry but i’ll never replace Mr. Mauro

4- Willy Monfret?

5 and 6- I have absolutely no idea of what that means but of course his modeling career is not over. Tomas Skoloudik made porn videos and nowadays he’s a top model

7- Seriously, you ask me this every week and every time i always answer the same thing: i don’t post them by age, i have absolutely no idea of how old these guys are, except when you ask me about a specific model and i try to check his fb (like the next question)

9- Janis is 19 and Trey is 21 =)

— 2 weeks ago with 16 notes
#messages 
1- Only by the very end of the video, right? And still, you have to stop the video to actually see these guy’s faces =(
2- Nope and if i knew it’d be there
3- I don’t have any picture but you can see him here: http://youtu.be/ckRYyfdBi_w
4- I’ll be rooting for you <3
5- /tagged/diego-barrueco, /tagged/francisco-lachowski and this Spencer guy i’ve never heard of so i’ll check him out ;)
6- No idea

1- Only by the very end of the video, right? And still, you have to stop the video to actually see these guy’s faces =(

2- Nope and if i knew it’d be there

3- I don’t have any picture but you can see him here: http://youtu.be/ckRYyfdBi_w

4- I’ll be rooting for you <3

5- /tagged/diego-barrueco, /tagged/francisco-lachowski and this Spencer guy i’ve never heard of so i’ll check him out ;)

6- No idea

— 3 weeks ago with 9 notes
#messages 
1- Really? haha that&#8217;s funny! but you mean like a real porn movie or just some webcam video?
2- I think he&#8217;s 16/17
3- Not that i&#8217;m aware of
4- I didn&#8217;t find not even a single picture of this ghost
5- I don&#8217;t think so
6- hahahahaha i don&#8217;t know what to say.. you&#8217;re welcome (?)

1- Really? haha that’s funny! but you mean like a real porn movie or just some webcam video?

2- I think he’s 16/17

3- Not that i’m aware of

4- I didn’t find not even a single picture of this ghost

5- I don’t think so

6- hahahahaha i don’t know what to say.. you’re welcome (?)

— 3 weeks ago with 10 notes
#messages 
1- Maybe Leebo Freeman?
2- Noah Mills, Justice Joslin, Clint Mauro&#8230; i don&#8217;t know, this question is very relative, depends on each person&#8217;s personal taste
3- I have the best followers ever, thank you!!!
4- hahahaha calm down sir! &lt;3

1- Maybe Leebo Freeman?

2- Noah Mills, Justice Joslin, Clint Mauro… i don’t know, this question is very relative, depends on each person’s personal taste

3- I have the best followers ever, thank you!!!

4- hahahaha calm down sir! <3

— 1 month ago with 20 notes
#messages 
1- Done! Thank you for the suggestion!
2- For now i was only able to recognize Andrea Denver but don&#8217;t worry, i&#8217;ll find out more
3- I&#8217;m living a hot bearded guy crush right now, so you can expect to see a lot of them lol and I already posted Levi: http://lovingmalemodels.tumblr.com/tagged/levi-jackson
4- No idea, sorry =(
5- hahahaha i don&#8217;t get it either but it&#8217;s like a brand now, there&#8217;s no reason for him to change at this point but i&#8217;m stubborn and i&#8217;ll keep calling him Carlyle
6- ahhhh that&#8217;s so sweet, thank you!!!
7- He used to be a model when he was younger but he has only returned now so i don&#8217;t think so.. but don&#8217;t worry, if i find something i&#8217;ll post here =) 

1- Done! Thank you for the suggestion!

2- For now i was only able to recognize Andrea Denver but don’t worry, i’ll find out more

3- I’m living a hot bearded guy crush right now, so you can expect to see a lot of them lol and I already posted Levi: http://lovingmalemodels.tumblr.com/tagged/levi-jackson

4- No idea, sorry =(

5- hahahaha i don’t get it either but it’s like a brand now, there’s no reason for him to change at this point but i’m stubborn and i’ll keep calling him Carlyle

6- ahhhh that’s so sweet, thank you!!!

7- He used to be a model when he was younger but he has only returned now so i don’t think so.. but don’t worry, if i find something i’ll post here =) 

— 1 month ago with 11 notes
#messages 
1- That&#8217;s Jimmy Q/James Quaintance
2- I try to post twins now and then but here some names for you to search: Nic &amp; Campbell Pletts, Josh &amp; Caleb Pryer, Jon &amp; Mark Norris, Jonathan &amp; Kevin Sampaio, Nicolas &amp; Alessandro Hasni, Jordan &amp; Zac Stenmark, Marcio &amp; Marcos Patriota, Haydem &amp; Raul Guerra, Zach &amp; Tyler Brank
3- Like i said last week, i don&#8217;t post young models here so i can&#8217;t help you.. you should try TFS though
4- Hmm i don&#8217;t know.. every time you guys ask me something like this my mind goes completely blank&#8230; but just check the archive, there are plenty blondes 
5- What? hahaha. First of all thank you! But i don&#8217;t know, i just post hot guys you know? I don&#8217;t think about them by facial shapes, or haircolor, or age.. when i search for models to post here it&#8217;s pretty much like Tinder.. yay or nay lol 

1- That’s Jimmy Q/James Quaintance

2- I try to post twins now and then but here some names for you to search: Nic & Campbell Pletts, Josh & Caleb Pryer, Jon & Mark Norris, Jonathan & Kevin Sampaio, Nicolas & Alessandro Hasni, Jordan & Zac Stenmark, Marcio & Marcos Patriota, Haydem & Raul Guerra, Zach & Tyler Brank

3- Like i said last week, i don’t post young models here so i can’t help you.. you should try TFS though

4- Hmm i don’t know.. every time you guys ask me something like this my mind goes completely blank… but just check the archive, there are plenty blondes 

5- What? hahaha. First of all thank you! But i don’t know, i just post hot guys you know? I don’t think about them by facial shapes, or haircolor, or age.. when i search for models to post here it’s pretty much like Tinder.. yay or nay lol 

— 1 month ago with 13 notes
#messages 
1- hahaha you&#8217;re welcome! Indeed he&#8217;s a sexy god, he&#8217;s actually one of the sexiest models out there 
2- I believe it&#8217;s real since his brother follows him
3- =D
4- Lol i have no idea.. you should ask Warren Carlyle (ModelWarren) though, he has pretty defined cheekbones/jawline

1- hahaha you’re welcome! Indeed he’s a sexy god, he’s actually one of the sexiest models out there 

2- I believe it’s real since his brother follows him

3- =D

4- Lol i have no idea.. you should ask Warren Carlyle (ModelWarren) though, he has pretty defined cheekbones/jawline

— 1 month ago with 6 notes
#messages 
1- Done! But you should send a formal request to tumblr otherwise it won&#8217;t be completely removed from the internet =)
2- I don&#8217;t sort them by age so i&#8217;d say Marlon Teixeira because he&#8217;s the only one i know that is under 23 lol
3- Parker Hurley, Andre Hamann and Stephen James (i&#8217;ve considered only guys with many tattoos)
4- &#8221;The URL you requested could not be found.&#8221; but if his name is not there (and i always post their names) it&#8217;s because i truly don&#8217;t know
5- I don&#8217;t like bald men =(
6- I have no clue, i don&#8217;t focus on younger guys here so you should try fashionspot or the fashionisto, they have many new faces there =)

1- Done! But you should send a formal request to tumblr otherwise it won’t be completely removed from the internet =)

2- I don’t sort them by age so i’d say Marlon Teixeira because he’s the only one i know that is under 23 lol

3- Parker Hurley, Andre Hamann and Stephen James (i’ve considered only guys with many tattoos)

4- ”The URL you requested could not be found.” but if his name is not there (and i always post their names) it’s because i truly don’t know

5- I don’t like bald men =(

6- I have no clue, i don’t focus on younger guys here so you should try fashionspot or the fashionisto, they have many new faces there =)

— 1 month ago with 6 notes
#messages 
1- Awnn thank you!
2- Because my major sources are my e-mail account, tfs &amp; bellazon (which are already on my description) and facebook (I definitely won&#8217;t post facebook links here). When it&#8217;s something that i get from another blog (like MMScene or Made in Brazil) i always post the link. I know this was your attempt to say that i steal pictures but unfortunately for you i don&#8217;t, i can run a blog by my own.
3- I didn&#8217;t post the nude ones but i saw them and i wasn&#8217;t impressed lol
4- I try when it&#8217;s necessary.. here in Brazil we call it portunhol which is portuguese+espanhol (spanish).. like spanglish lol
5- I&#8217;ll be posting one picture today =*

1- Awnn thank you!

2- Because my major sources are my e-mail account, tfs & bellazon (which are already on my description) and facebook (I definitely won’t post facebook links here). When it’s something that i get from another blog (like MMScene or Made in Brazil) i always post the link. I know this was your attempt to say that i steal pictures but unfortunately for you i don’t, i can run a blog by my own.

3- I didn’t post the nude ones but i saw them and i wasn’t impressed lol

4- I try when it’s necessary.. here in Brazil we call it portunhol which is portuguese+espanhol (spanish).. like spanglish lol

5- I’ll be posting one picture today =*

— 1 month ago with 7 notes
#messages 
1- At his fb, I&#8217;ll be posting this picture tonight here in hq :)

2 and 3- They&#8217;re both gorgeous but I&#8217;m more focused on posting guys that actually do modeling for living, not singers/actors that once in a while make some modeling jobs

4- There you go, thank you for the info!

5- Come on, the same situation as above but in that case is even worse because Matthew is known as the guy from Criminal Minds(which I love btw) not the guy that was a model 10 years ago. It&#8217;s like asking me to post pictures of Ashton Kutcher because he was once a model

1- At his fb, I’ll be posting this picture tonight here in hq :)

2 and 3- They’re both gorgeous but I’m more focused on posting guys that actually do modeling for living, not singers/actors that once in a while make some modeling jobs

4- There you go, thank you for the info!

5- Come on, the same situation as above but in that case is even worse because Matthew is known as the guy from Criminal Minds(which I love btw) not the guy that was a model 10 years ago. It’s like asking me to post pictures of Ashton Kutcher because he was once a model

— 2 months ago with 5 notes
#messages 
1- It&#8217;s already on queue
2- Ok.. i&#8217;ll try to find some pictures
3- I have no idea, the photographer sent me his pictures, i&#8217;ve never seen him before =(
4- Of course, just send me his picture through e-mail (descriptions really won&#8217;t work with me): lmm-tumblr@hotmail.com and make sure you put a title on it because i receive a lot of spam

1- It’s already on queue

2- Ok.. i’ll try to find some pictures

3- I have no idea, the photographer sent me his pictures, i’ve never seen him before =(

4- Of course, just send me his picture through e-mail (descriptions really won’t work with me): lmm-tumblr@hotmail.com and make sure you put a title on it because i receive a lot of spam

— 2 months ago with 7 notes
#messages